Mitt liv

Alla inlägg under september 2006

Av Ulle W - 29 september 2006 20:24

Jaha, vad har hänt för intressant idag då??
Varit på stan en stund med Jennie, köpte stödhjul till hennes cykel som pappa skruvade på när han kom hem från jobbet. Jennie log med hela kroppen när hon sen cyklade fram å tillbaka på gatan =)
Var och käkade grekmat på Tzatziki, så nu stinker vi vitlök hela familjen :/

Dessa förbannande foglossningarna gjorde sej påminda idag igen. Har varit bra i flera veckor nu....men nu har jag ont som helskotta i ryggen. Vill ha tillbaka min kropp!!

Jo, när vi parkerade på stan så stod en sån där bil bredvid..en sån där bil som jag vill ha!!! Är den snygg eller är den snygg??? Nissan Primera on my mind....

Av Ulle W - 28 september 2006 12:58

Idag är det så där höstlikt ute tycker jag, låg tung luft och löven börja ändra färg. De flesta börjar ta på sej varmare kläder märker jag, de flesta utom jag som svettas som bara den!
Magen har varit lugn idag, bara haft några små onda sammmandragningar. Idag är det 46 dagar kvar till lillen kommer....fast jag hoppas ju innerligt att det blir lite tidigare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2006 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards