Mitt liv

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ulle W - 17 oktober 2010 11:47

Tillbringde hela dagen igår på en mkt trevlig utställning i Valbo. Fast jag inte har några djur kvar så är det lika trevligt varje gång att träffa alla härliga marsvinsvänner. Saknar djuren enormt, och framför allt att få ställa ut.

Men nån gång, kanske jag träffar på den där stenrika karln, som kan bygga mej ett marsvinsrum =)


Nu laddar jag för en intern familjekamp i bowling i eftermiddag!

Av Ulle W - 12 oktober 2010 09:04

Det blåser iskalla vindar ute, nästan så det känns som snö i luften. Men den får vänta ett tag till tycker jag.

Har firat våran Jennie hela helgen som fyllt 7 år. Stora tjejen ju!


Försöker vänja mej vid en vardag som arbetslös, och det är svårt kan jag säga. Jag är inte van att gå hemma och inte göra någon nytta. Eller det är ju massor med jobb med att söka jobb! Miljarders papper som ska fyllas i och skrivas ut och kopieras och skickas till alla möjliga instanser. Så att söka jobb är ett heltidsjobb bara det, synd att det inte ger några pengar bara =(


Nu på lördag har vi i SMF Mitt utställning i Valbo och det ska bli kul att träffa alla marsvinsvänner igen.


Här är våra nya familjemedlemmar


Fridolf

  

Saga

  


Av Ulle W - 2 oktober 2010 07:08

Det är lördag morgon och klockan är strax efter 7. Undrar just vad jag gör uppe så här tidigt? Har inga barn hemma, den äldsta är hos en kompis och dom små är hos sin pappa.

Ute är det höstlikt, och vansinnigt vackert med alla sprakande färger i gult och rött. Hösten är onekligen en vacker tid, kall klar luft och man får sätta på sej lite mer kläder (läs, slippa visa för mycket av kroppen)


I vintras beställde jag en hel hög med förstoringar med bilder av mina barn. Den där mappen har blivit liggandes i väntan på att jag ska köpa ramar. Men igår fick jag ett ryck och tog alla fotona och scrappade dom i stället! Inget avancerat scrapping blev det, men lite roligare blev dom att titta på i allafall. Tanken är att jag ska få upp bilderna på väggen i vardagsrummet.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards