Mitt liv

Alla inlägg under maj 2011

Av Ulle W - 12 maj 2011 17:26

Hoppsan, nu har det gått så där lång tid igen, sen jag bloggade. Sorry kära läsare, ska skärpa mej!


Vad händer i mitt liv då? Massor!

*Jag är kär

*Det är härligt väder

*Ungarna är friska

*Jag är frisk

*Nytt marsvin på ingående


Börjar från början

Ja, jag är kär! Och det är rätt så färskt men jag trivs i hans sällskap och tror att detta kan bli något riktigt bra  


Vet inte om man ska kalla årstiden för vår eller försommar? Allt har exploderat i naturen och så även min allergi...men den stävjas med medikamenter. 

Vi har två stora häggträd utanför på våran gård, som doftar underbart, speciellt på kvällarna

Och äntligen kan jag plocka gräs åt djuren i stället för att lägga ner en massa pengar på grönsaker  


Ungarna är friska ja, förutom en liten incident för Daniel på cykeln här om dagen, en sönderskrapad armbåge blev resultatet av den luftfärden. 


Nytt marsvin på ingående. Har äntligen hittat på en kastrerad hane till mina dryga flickor. Han heter Cooper och är en self PEW. Flyttar hit i samband med utställningen i Järna i början av juni. Så är det bara att hoppas på att han är något sånär dominant, så han vågar ge sej i kast med mina bitchar till marsvinstanter!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards