Mitt liv

Alla inlägg under januari 2012

Av Ulle W - 14 januari 2012 19:24

Kollar efter boende i storstan, helgen 25-26 maj. Fick ju en biljett till Black Sabbath av min käraste, så vi tänkte ta en helhelg i Stockholm...men det ser mörkt ut, bara dom allra dyraste hotellen kvar =(

Så vi får väl åka hem efter spelningen helt enkelt....

Av Ulle W - 13 januari 2012 22:11

Den här låten är till dej...och ingen annan...


Coldplay...Fix You...älskar dej nu och för alltid, vad som än händer...vad som än kommer emellan oss...du är min ängel, mitt liv. Saknar dej varenda sekund, varenda cell i min kropp gör ont av saknad...jag finns här...när du vill...


"When you try your best but you don´t succeed

When you get what you want but not what you need

When you feel so tired but you cant sleep

Stuck in reverse


And the tears come streaming down your face

When you loose something you can´t replace

When you love someone but it goes to waste

Could it be worse?


Light will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you


And high up above or down below

When you´re to in love to let it go

But if you never try you will never know

Just what you worth


Ligth will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you


Tears stream down your face

I will promise you I will learn from my mistakes...."



Av Ulle W - 3 januari 2012 19:25

Tog med mej barnen till Aqua Nova, för några timmars lek och plask i alla bassänger. Det började lite dramatiskt, när vi precis fått av oss kläderna och skulle hoppa i badkläderna, så gick brandlarmet!! Det blev en handduk runt kroppen och sen rusa ut i entrén. Det visade sej att en micro hade börjat brinna i resturangen, och efter att brandmännen slängt ut den så var det fritt fram att gå in och bada.

Oj vad roligt vi hade det! Men jag som fortfarande är lite förkyld kände att det tog på krafterna. Speciellt alla trappsteg upp till vattenrutchkanan.

Jennie skulle först inte åka, men jag vet hur hon är, så under högljudda protester så tvingade jag med henne i banan ändå...och sen åkte hon själv en massa vändor. Sån är hon =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards