Mitt liv

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Ulle W - 15 november 2009 18:43

hmmmm....det går långt mellan bloggförsöken, märker jag...sorry.


En resumé om vad som hänt den senaste tiden. Vi börjar med utställningen i Kallhäll.

Hade ju bara två djur med mej att ställa, Filip och Hilda. Filip blev 4e bästa klippta långhår (av 11 st) och hamnade precis utanför prislistan.

Hilda däremot vann sin klass, fick silverkort och placerade sej 8a i petfinalen =)

Med hem följde self PEgoldenhonan JumJums X-Carlet, som bott hos annan uppfödare ett tag. Meningen är att hon ska ställas ut lite här framöver, med förhoppning om att hon blir champion =)


Förra helgen begav jag mej ner till Kallhäll, igen. Men denna gången var hela helgen vigd åt domarutbildning. Jag gav mej in på korthåren, men gick bet på alla agoutisarna bland nonselfarna...men jag deppar inte ihop för det inte! Såg det hela som ett ypperligt tillfälle att få träna, så jag kommer igen, jag lovar!


Mina små peruanbäbisar växer och frodas, dom är så söta så man har svårt att titta sej trött på dom! Det grämer mej att lilla hanen har extrarosetter, för han är helt klart sötast!

Här kommer bilder på dom iallafall...


      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards