Mitt liv

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Ulle W - 13 mars 2009 15:50

Fredagen den 13 mars....än så länge har inget otrevligt hänt...men det är ju många timmar kvar av dygnet. Däremot fredagen den 13 mars 1992 blev jag misshandlad av en drogpåverkad kille på krogen, han fick för sej att jag var skyldig honom pengar (hade aldrig sett killen förut) och när han inte fick några pengar så knuffade han mej med all kraft in i ett element...vilket blev ett brutet nyckelben för min del =(

Av Ulle W - 13 mars 2009 11:07

Lite humor är det allt, måste jag säga! Med anledning av mitt inlägg här nedanför, där jag utdelade en del hårda ord till folk som inte behagar hjälpa till vid våra utställningar, så har det tydligen gett reaktion! En person har tydligen tagit åt sej och "svarat" i sin blogg...jag har själv inte läst vad denne skrivit för jag orkar inte leta på adressen, utan bara fått det uppläst som hastigast av annan bloggare...men MITT inlägg som jag skrev i MIN blogg var riktat till en helt annan person! Men det är ju rätt kul att folk ändå tar åt sej *S*


I kväll blir det konsert för min del. Ska ta med mej dottern och kolla på Dia Psalma, ett gäng idoler som jag lyssnade mycket på i början av -90 talet. Ska bli kul att höra hur dom låter nu =)


Djuren mår prima, lilla Filip är snart sönderpussad på sin lockiga mage! Han är så söt så man smälter som glass i solsken.

Föresten, måste tipsa om ett foder som jag provat ett tag nu. Har snart gjort slut på säck nr 3 (25kg) och jag är supernöjd med det.

Det är Mustang Müsli, normal och en säck kostar runt 175:- tror jag. Mina djur har fått stadiga fina kroppar av det här fodret, tom de tre pensionärerna har kommit i toppform! Stora och stadiga utan en massa "fladder" på kroppen. Så det kan jag varmt rekommendera =)

Vill nån ha innehållsdeklaration så hojta.


Nu laddar vi för nästa helg i Kallhäll, har bara anmält 3 st pettar, och mina båda flickor följer nog med, så jag kommer nog bli sysslolös under dagen. Så behöver någon handler så ställer jag gärna upp =) Fast inte åt några abysar, för varenda gång jag hjälpt till att visa just abysar så har dom bitit mej i handen...jag och abysar går inte ihop!

Just ja, måste ju börja jaga lite material till Filips framtida rullar! Har någon nåt över så köper jag gärna =)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards