Mitt liv

Direktlänk till inlägg 14 mars 2007

Botad!

Av Ulle W - 14 mars 2007 22:11

Jahapp! Nu ska jag slå ihop den här sjukjournalen för denna gången. Jag är botad och kurerad!! Det som jag först trodde var en hjärnblödning, som blev en hjärnskakning har nu bestämt blivit en whiplashskada av lindrigar sort. Jag var hon käre fadren chiropraktor igår och knakade nacke och rygg, och oj så bra det blev! Jag kan tom vrida huvudet så pass att jag kan kolla att det inte kommer nån bil från vänster, när jag ska köra ut på stora vägen, utan att vrida hela kroppen =)Men däremot tyckte fadren att jag skulle göra lite situps på kvällen innan jag somnar, för att stärka ryggen lite mer. Han sa lite och jag fick tydligen tolka det där med lite lite hur jag ville...jag tolkade det till 14 st, det var vad jag orkade med igår kväll innan magmusklerna säckade ihop och jag blev lite svettig i pannan. Var oxå precis lagom antal att hinna göra medans mannen borstade tänderna och kissade, så han märkte ingenting! Annars kan jag gett mej sjutton på att han hade stått där så där manligt och tävlingsinriktat och hejat på och vrålat hejarramsor som bara karlar kan göra.Ska försöka göra 15 st idag då, eller jag kanske hinner fler ifall mannen blir bajsnödig? Nej, föresten, då får jag göra massor av situps, för han brukar alltid hitta nån intressant tidning i badrumsskåpet....Tidning föresten, nu måste jag kika in på Tradera, för mannen har lagt bud på en gammal motorcykeltidning där man testar hans motorcykel...Honda nånting....JIIISUS!

 
 
Emma

Emma

15 mars 2007 18:38

Det är konstaterat.. du är galen!! =D

http://medlem.spray.se/puresounds

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle W - 25 oktober 2012 16:58


Sov Gott våran allra vackraste GP JumJums Hilda      Lite ironiskt är det allt att hon dör den 25 oktober. Samma datum för 3 år sen fick jag min sista kull med marsvin...det börjar kännas mer och mer att mitt liv med marsvinen börjar ta slut. ...

Av Ulle W - 28 september 2012 19:59


Såg en liten annons i morgontidningen, där dom sökte tama smådjur till en långfilmsinspelning här i Falun. Jag nappade ju direkt och messade till numret som angavs, och skrev att jag hade två supertama marsvin att erbjuda. Fick ett svar att dom ville...

Av Ulle W - 24 september 2012 19:36


Har fyndat rejält idag. Vi tog en tur till Sågmyra för lite shopping. Blev 3 linnen och dessa snyggingar till mej.   299:- på Scorett        ...

Av Ulle W - 23 september 2012 16:38

Innehållsrik helg! Fredag...konkursutförsäljning på Expert. Vi grävde långt ner i våra plånböcker och fyndade en del...fast kön innan dom öppnade var lång, och kön ut för att betala var oxå lång. Sammanlagt 3 timmar tog det från det att jag ställde...

Av Ulle W - 20 september 2012 10:33

Nu tänker jag ta upp ett ämne, som gett mej lite funderingar. Det här med vaccinationer av barn.   Min äldsta dotter Johanna har nyss fyllt 16 år. Hon har endast fått sprutorna som skyddar mot polio och stelkramp. Och dom fick hon som liten. Den ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards