Mitt liv

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ulle W - 3 februari 2009 08:46

Vet inte hur det är i övriga landet, men här i Falun är så gott som varenda invånare förkylda! Jag har hållit mej någotsånär frisk, men ungarna hostar och snörvlar om vartannat. Dom har ingen feber, men det är inge kul att lämna snoriga och smågnälliga ungar på dagis =(

Så vi är hemma och myser i stället.

Jennie har fått sej ett litet lagomt stort akvarium, så hon är sysselsatt. Än så länge huserar där bara 3 st guppy och 3 platy, men alla har fått namn av henne! Meningen är att det ska få flytta in lite fler fiskar så småningom, men vi börjar lite smått, läs, blir inte så dyrt ifall hon lyckas mata ihjäl alla...


Husförsäljningen ser ut att gå i lås, har varit förvånansvärt många som varit här och tittat, och en familj har varit här två ggr och även lämnat ett bud. I eftermiddag kommer ett till gäng och tittar, så förhoppningsvis blir det lite budgivning.


Jo, måste ju berätta om min träning...som nu börjar ge resultat! Tränar ju på Nautilus gym 2ggr i veckan, först ett gympass och sen 20 - 30 minuter powerwalking på löpbandet. Sen är jag med på Tappa.se som jag tycker passar mej ypperligt. Det hela går ut på att just . Sen fyller man i allt man äter och kan omvandla aktiviteter till steg. Mitt mål är att gå 10600 steg varje dag, och det lyckas jag med för det mesta. Hur som helst så har jag minskat mitt "rumpomfång" med 4 cm! Tyvärr vill inte magomfånget minska lika snabbt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards