Mitt liv

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Ulle W - 24 februari 2009 18:15

Har umgåtts en stund med mina pälsbollar. Det är så underbart mysigt att ha så få numera, så man får en stund över för varenda en. De minsta flickorna, ska ju göra utställningsdebut i Valbo nästa helg, så dom måste få extra mycket kel. Vet inte om dom är av samma uppfattning som mej, för när man lyfter upp dom i famnen så börjar dom genast att "skräckhåra" Pälsen yr och jag ser ut som en ryamatta när jag kelat klart med dom *S*

Men, det blir hårdträning hela nästa vecka, så dom kommer säkert att slappna av lite mer hoppas jag. Skillnaden är enorm när man lyfter upp dotterns Ella...Ella är född tam, hon bryr sej inte om nåt och man kan göra precis vad man vill med henne utan att hon protesterar!

Av Ulle W - 24 februari 2009 18:09

Eftersom jag inte har några dräktiga marsvinshonor, och således inga bilder att visa, så får jag väl visa bilder på våra dräktiga fiskar istället!


Ett gäng guppysar...



Den röda är en sprickfärdig Wagtail Platy



Och en bild på hela akvariet


Av Ulle W - 24 februari 2009 18:07

Först blev det en runda på bokrean, blev en hög med barnböcker, som jag hade tänkt. Eftersom det är fettisdagen idag så inhandlades en semeltårta! Vi är ju rätt många i familjen, så det blev bra mycket billigare med en tårta än med 3 förpackningar semlor.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards