Mitt liv

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Ulle W - 28 november 2010 19:58

Blev ingen finalplats för Sara i uttagningen till Årets Lussekatt...vi får komma igen till nästa år i stället. Då kan jag skicka in båda så har vi dubbel chans att komma med...mohaaaa!


Vi har haft en lugn och skön helg   

Jag och Johanna satte igång med jätterröjningen av köket i torsdags, som även fortsatte på fredagen. 10 kassar med skräp blev det! Meningen är att vi ska beta oss igenom hela lägenheten och rensa rensa rensa, slänga slänga slänga. Är så trött på alla grejor som fyller upp alla skåp och lådor!

Om nån är i behov av barnkläder finns här massor. Tjejstorlek 110-116, pojkstorlek 74-86...bara att höra av sej om du vill komma å kolla...säljes superbilligt, alla tröjor 10:- st och brallor 20:- st. Finns en del overaller och jackor oxå.

Lördagen började med en tur till tippen för att hälsa på M som jobbade extra vid deras invigning av den numera ombygda tippen. Sen skjutsade jag alla tre ungarna till mormor där det vankades peppisbakning.

Skönt sen med några timmar helt för sej själv! Tänkte jag skulle hinna med massor...men jag hamnade i soffan och tvn i stället.


Idag var det julskylting på stan, massor, sjukt massor av folk, kallt och supertrist. Handlade vantar till Johanna, och fick godis av morfar som var tomte med Lions Club. Sen hem och adventsfikade med familjen =)


I morgon kommer bli en intensiv dag, hela dagen är fullspäckad med möten jag ska hinna med!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards