Mitt liv

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Ulle W - 30 november 2010 16:57

Hu så kallt det är! Men, jag gillar den här rena kylan bättre än när det både är kallt och blåser, då är det inte kul att behöva gå ut.


Här har vi tagit upp spelandet av Guitar Hero igen, tror inte jag har spelat det sen vi bodde i Grycksbo! Men kul är det =)


Dagens I-landsproblem, min naglar börjar bli så långa så det börjar bli svårt att skriva märker jag...blir lätt att tangenten ovanför följer med också.


Jag och J gick till polisen idag för att anmäla hennes stulna telefon, som ligger ute på auktion på Tradera, men stationen stängde vid 12 idag pga ombyggnad....så vi gör ett nytt försök i morgon i stället.


Konstaterade idag att våra kissebäbisar inte är några bäbisar längre, dom börjar bli stora och speciellt Fridolf! Står väl inte på förens han blir könsmogen och det blir dags för kastrering. Hoppas bara att dom inte blir könsmogna samtidigt, då blir det väl till att stoppa i Sara p-piller!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards