Mitt liv

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Ulle W - 19 augusti 2011 06:52

Sista dagen på ungarnas sommarlov. Måste säga att den här sommaren gått otroligt fort!

Idag blir det en shoppingtur för Daniel och Jennies räkning, mycket behöver handlas in inför skolstarten...nya regnkläder, stövlar, ryggsäckar, gympakläder osv.


I morgon får alla hålla tummarna stenhårt att solen skiner på eftermiddagen, då jag och M ska på bröllop, utomhus. Funderade över vad jag skulle ta på mej, men hittade på en klänning i garderoben som jag haft på mej vid ett annat bröllop, så den får duga. Ska över till Borlänge i em och kolla om jag hittar en bolerotröja som matchar, ifall det blir kyligt i morgon.


Har börjat förbereda mina pälsbollar inför utställningen i Järbo i september. Isolde och Jumjum blev friserade i förrgår, klippte ner deras långa pälsar riktigt kort, men dom är lika söta för det =) Sen är det Hilda som ska med, men hon behöver ingen pälsvård, bara tassvård.


Önskar alla en trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards