Mitt liv

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Ulle W - 31 augusti 2011 19:10

Oj, vad jag har fått mycket gjort idag!

Började dagen med att konstatera att Jennie hade feber...som bara steg och steg under dagen. Som mest visade tempen på 40.6 grader. Så hon är inte så jättestark, snuttan. Lite trist att hon missar skolfotograferingen i morgon, men hon säger själv att det inte gör så mycket.


På söndag är det stor loppis i hela Bojsenburg. Alla som vill har fått anmäla sej, och man säljer sina grejor på sin altan eller på gräsmattan utanför. Så jag och Johanna tog en vända uppe på vinden och röjde rejält! Har MASSOR av kläder efter ungarna som inte blivit av att sälja, men nu så kom äntligen tillfället. Så jag har ägnat några timmar till att sortera efter stl och packat i banankartonger.

Sen blir det lite annat smått och gott som vi tänkte försöka kränga iväg.

Bla en sprillans ny cykelkärra, använd bara ett fåtal gånger. Det enda som fattas är fästet som ska sitta på själva cykeln, det försvann när Mickes cykel blev stulen...


Me on the dark side....


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards