Mitt liv

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Ulle W - 7 november 2007 11:48

Detta jag nu kommer att skriva om är för mej ett fullkomligt fantastiskt fenomen! Det handlar om mina pälsbollar...

Jag städar burarna var 5 dag, och när jag gör det så tar jag ut varje pälsboll, går igenom det ordentligt, dvs ev klipper klor, kollar tänder, kollar efter ev ohyra eller sår.

För 5 dagar sen när jag gjorde denna procedur så var alla djur i toppskick, inte något ohyra så långt ögat kan nå.

Igår, när jag städade burar, och gjorde denna procedur...så har ALLA 37 djuren  fullt med static i sina rumpor! Alltså, jag snackar inte nån liten lus här och var, utan hela "tjog" med static! Hur i helskotta har detta gått till undrar jag nu? Djuren har ju inte träffat varandra, mer än sina burkompisar.

Jag har inte fört in något nytt djur, jo föresten, min nya danska hane, men har blev sebacildoppad innan han fick flytta hit.


Nån som har nån bra teori?

Fast jag är innerligt glad att det bara är nåt så harmlöst som static, vore värre att upptäcka att alla har sellnic *ryser*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards