Mitt liv

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Ulle W - 14 november 2007 21:13


Jo, vad händer här då...ja, inte mycket, men lite finns nog att förtälja ändå.

Har intalat mannen att införskaffa 2000talets mest häftiga tvspel...Guitar Hero på Play Station2. Så nu lirar vi gitarr för glatta livet och med glödande fingrar...men så jäkla kul!


Har återhämtat mej från någon mysko magsjuka, har legat deckad hela helgen som varit, men nu är jag "fit for fight" och 2 kg lättare. Inte helt fel.


Har utövat lite "Feng Shui" (eller vad fasiken det heter) idag, rensat ur tvätt stugan och hallen från en massa onödigt kraffs. Attan så mycket plats det blev!


Marsvinen då, jo, senaste kullen blir bara sötare och sötare!

Qlla är så där jätteöppen så nyser hon så kommer ungarna att sitta klistrade i burväggen, jag lovar!! I morgon bitti borde det sitta några söta buffungar under hennes mage...

Annars så börjar babyboomen här till helgen, 7 st honor är på 70 dygn då.


Jag och mannen ska snickra lite, har tänkt att göra en stooooooooor bur på 2 m x 95 cm med ben på där dom flesta rexhonorna ska få bo i. I och med detta så får jag bort ett burskåp, där det nu bor hanar, och där burarna är i minsta lagen i mitt tycke....

 Annars går den mesta tiden åt till trimning...alla 6 som ska med är så gott som klara....

På söndag ska vi har styrelsemöte i våran förening Mitt, och planera för hela nästa år...kan bli spännande....



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards