Mitt liv

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Ulle W - 27 november 2007 12:04

Får jag lov att presentera dagens nykomlingar.

Från vänster ser ni Sahara, Saga, Saqaara och killen Saffran.


Av Ulle W - 27 november 2007 06:27

Undrar just om mina marsvin skickar mej en hint att jag ska byta färgvariant, eller? (Nu sitter Sophie i Gävle och ropar -Ja, ja ja!!)


I morse hade Fiesta fött sin kull. 4 st stora och knubbiga saker, och färgerna fick mej att gapskratta! Kan nämnas att Fiesta är helsyster (dock inte samma kull) som Bonneville som födde i lördags, och kullarna har samma pappa....

Två DE golden honor, en crestad buffhona (liiiite vitt i cresten och ett veck) och en saffronhane!!! Hur knasigt som helst! Alla är tokfina, och ingen av dom andra tre har veck...marsvinens julklappar till mej efter ett himla tråkigt år med många toxande honor och döda ungar??


Som sagt, jag vet att honorna säkerligen är buff/saffronbärare, men kan för mitt liv inte hitta nåt sånt i pappa Treasures stamtavla, så det måste finnas hur långt tillbaka som helst!

Tycker det är helfestligt hur såna här anlag bara slår till rätt som det är, och nu dessutom i 2 kullar =)


Bild kommer senare, ska krypa ner under täcket en stund till innan mina ungar vaknar. Gonatt....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards