Mitt liv

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Ulle W - 6 augusti 2008 19:34

Vardagen börjar så smått fungera normalt för oss igen, eller för mej kanske jag ska säga. Jag och mannen har bokat kryssning i slutet av augusti, med det här nya lyxfartyget som Silja Line har satt i bruk.

Fortfarande himla lugnt på jobbet, vi har bara 4 barn denna vecka och är 5 personal...så de får all uppmärksamhet de vill *hihi*


Har handlat spån och pellets till djuren, städat alla burar och gjort fint. Fick tag i en sån där bra spånbal, som inte är så jättepackad så man får stå och hacka loss, utan en såndär som det bara är att ösa ur (I-landsproblem)

Mannen klippte gräsmattan så nu sitter alla pälsbollar och rapar för fullt *haha*

Har börjat fundera lite mer allvarlig över vilka som ska få följa med till Valbo i september och det blir nog följande:

JumJums Yacob, PE golden selfjuniorhane (en hane som jag visste skulle bli bra första gången jag såg honom som nyfödd, och han är superläcker)

Sommarnattens Henrik, nonself DE golden dutch...ja jiiiiiisus vad spännande att ställa en dutch...in i nonselfträsket igen!

JumJums Kaprifolia, PE golden selfseniorhona, ett cert sen förut

Obsessions Cover Girl, DE golden selfseniorhona, 2 danska juniorcert och ett svenskt. BIRjr-R och BISjr 6 på NM-06

Rospiggens Chill Out, PE golden satinseniorhane, ej utställd men TOKSNYGG!!! Han kom tillbaka från zoo och hamnade hos mej *glad*

JumJums Othello, rexhane 9.5 m, ett cert på SM i år...


Inga pettar får följa med, för jag orkar inte hålla reda på några ungar


Fast först ska vi ju ha Klubbmästerskap i Mitt i augusti, här hemma hos mej. Jag ska dömma rasen och det ska bli superkul!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards