Mitt liv

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Ulle W - 28 augusti 2009 20:30

Städade burarna idag, och medans jag gjorde det så fick alla grisarna springa fritt på vardagsrumsgolvet...men så olika det blev! Först var det killarnas tur, jag satte ner dom på handduken på golvet och där satt dom. Dom kikade lite försynt under sina luggar, men rörde sej inte mer än nödvändigt...

När det sen var honornas tur gjorde jag samma procedur, alla honor sattes ner på handduken...men svisch sa det så var alla flickor på väg åt olika håll! Hilda hon tog en tur in i ungarnas rum för undersökning, Semlan hon tog en tur ut i köket och Ella hon följde efter mej i hasorna. När så deras bur var städad var det bara att försöka lokalisera var dom fanns. Men dom var inte sådär jättesmidiga på att smyga, små små marsvinsklor mot parkett och plastmatta låter rätt mycket kan jag säga!

Av Ulle W - 28 augusti 2009 20:23

Nu har jag anmält min pettjej GP JumJums Hilda till NM. Med hopp om att nån vänligt själ vill ta med henne över och visa *flirt flirt*

Tänkte att ev kanske nån skulle kunna ta med henne i samband med utställningen i Örsundsbro nästa helg, så hämtar jag upp henne när NM helgen är avklarad...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards