Mitt liv

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Ulle W - 7 juli 2011 18:21

Hela förra veckan spenderades i Borlänge, pendlade mellan älsklingen på Trädgårdsgatan och arbete på Peace & Love. Mitt jobb där var att ansvara för alla ölvärdarna, dvs de som stod i entrén vid det 4 öltälten och kollade leg och nykterhet. Fick ihop ett helt underbart och glatt gäng som jobbade! Trots bastuvärme och massor massor av folk så hade vi alla så galet roligt...och jag kan nog tala för samtliga, att vi längtar till nästa år =)


Jag lyckades hinna med att lyssna på lite musik iallafall, bäst var nog ändå mina "idoler" Journey. Tyvärr inte med originalsångaren, Steve Perry, men den unga killen som tagit över, axlar hans roll galant.

Jag har sett många spelningar i mitt liv, men aldrig blivit rörd till tårar...men så blev det nu. Helt plötsligt kom tårarna, var nog hela grejen tror jag, runt P&L, alla dessa 50.000 människorna som sjöng allsång till "Don´t stop beliving"


Hamnade på Tradera här för några veckor sen, och fick se en klänning som jag blev förälskad i...nu är den min!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards