Mitt liv

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Ulle W - 14 augusti 2007 19:01

Ingen Findus idag heller. Jag och barnen var ute och letade en lång stund i går kväll utan resultat. Tog bilen och körde runt i sakta mak och glodde ner i dikena utmed stora vägen...men icke =(


Idag var iallafall det äckliga tropiska klimatet över, hiskeligt vilken luftfuktighet det varit det senaste dygnen! De enda som har trivts utmärkt är mina hoyor som faktiskt växt markant under det här dagarna!


Jag är trött, så infernaliskt trött hela tiden (nej, jag är inte gravid) Undrar om det kan bero på det här fuktiga vädret som man absolut inte är van vid?


Lyssnar och lyssnar på min ljud bok så fort jag får en stund över. Den är så himla bra! Boken heter Den vita massajen av Corinne Hoffman. En verklighetsskildring som är rätt så fantastisk...rekommenderas varmt.

Boken handlar om Corinne, en kvinna från Schweiz som är på semester i Kenya. Där blir hon hastigt förälskad i en massajman, och lämnar sin trygga tillvaro hemma, för att leva sitt liv med denna mannen, tillsammans med hans massajstam.....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards