Mitt liv

Alla inlägg under augusti 2008

Av Ulle W - 15 augusti 2008 09:40

Nu vill jag åka hem!!! I morse när vi skulle fara till dagis/jobb kikade jag in en snabbis till djuren och ser att Roseville precis fött sin kull...han inte kolla alls, bara konstatera att det var 3 st stora bäbisar...är nyfiken så jag kan dö!!

Av Ulle W - 14 augusti 2008 15:12

Undrar just om man ska sätta nån i träning inför nästa OS 2012?? Kanske skulle låta nån av pälsbollarna satsa på häcklöpning och få specialträning av systrarna Kallur *hihi*


http://www.dailymail.co.uk/news/article-1041961/Winning-whisker-Will-athletes-match-Olym-pig-sporting-stars.html

Av Ulle W - 14 augusti 2008 14:48

Vet inte riktigt vad som håller på att hända med mej...det suger så i en viss liten tarm! Funderar och funderar...passar det in i mitt/vårat liv just nu?

Ska berätta sen vad det gäller, när jag pratat med övriga familjen ;)

Men just nu känner jag mej alldeles kollrig i skallen och har surfat runt på sidor som jag trodde jag för alltid lämnat bakom mej *hihi*

Av Ulle W - 13 augusti 2008 19:53

Läste just att det idag "firats" de vänsterhäntas dag. Jag är vänsterhänt men, varför införa nån sorts firardag för det??? Känner mej inte något annorlunda för det.

Av Ulle W - 13 augusti 2008 18:42

Är det någon av mina vänner som brukar spela inne på betapet.se?

Dvs onlinespel för dej som är helfrälst av Alfapet/Scrabble?

Själv har jag spelat lite till och från i några år. Är fortfarande nybörjare men tycker det är himla roligt att få använda skallen lite =)

Vore ju roligt om någon som man känner ville utmana en till en match någon gång? Mitt användarnamn där inne är JumJums...

Av Ulle W - 13 augusti 2008 17:35


http://cykelbyxor.istheshit.net/


say no more, say no more...

Av Ulle W - 10 augusti 2008 10:20

I dag hurrar vi för vårat födelsedagsbarn, Johanna 12 år. Puss på dej snuttan =)



Av Ulle W - 8 augusti 2008 21:29

Blev till att fota med telefonen, eftersom dottern tagit med kameran på utflykt...inte allra bästa kvalitén med andra ord...

Men, så här ser sötaste Electric Eyes ut, mkt finare i verkligheten...inte lätt att få till en bra bild på en liten flicka med massor av spring i de fyra benen =)


Vidare vill jag bara säga att jag är såååå himla glad för min allra bästa marsvinsvän Js skull, att hon och hennes sambo äntligen hittat ett hus med möjligheter att ha marsvin! Så då det blir det hovleverans hem till henne senare i höst, av de tre teddytanterna som huserat hemma hos mej. Grattis grattis och lycka till min kära vän till nytt boende *kramar ömt*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards