Mitt liv

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Ulle W - 5 juni 2008 20:25

Nu drar jag ett djupt andetag och ger mej in i bloggvärlden igen!

Har varit himla frånvarande ett tag nu, men livet är just nu fyllt av en massa andra saker, samt inspirationen är nere på noll...


Allmänt

Värmen tar snart knäcken på mej, inte ens trevligt att vara på stranden! Liiiiite för varmt för att jag ska tycka att tillvaron ska vara angenäm. Värmen i mitt kök på jobbet ska vi inte tala om!!

Har kännt mej himla låg den senaste tiden, mycket som är rätt så jobbigt för tillfället...jobbig relation till äldsta dottern, mkt sjuk anhörig...osv osv. Känner mej otroligt missnöjd med min feta kropp, hatar att vara tvungen att visa mej i bikini på stranden! Är flera stycken som kommit fram och frågat när bäbisen kommer...nej för satan, jag är inte gravid, bara fet =(

Så för tillfället känns det som om nästippen är strax ovanför vattenytan...


Djuren

Spenderat skatteåterbäringen inne på djursjukhuset. Tog dit Zoey för att få ett utlåtande om hennes nedåväxta tand...inte mycket att göra så hon fick somna in i min famn...så attans tråkigt på en så otroligt vacker hona =(

Hade även med mej en unghane som visat tecken på ringorm. En liten en som inte haft några symptomer förut, men samma utslag som de andra. Veterinären var lite osäker på om det verkligen var ringorm, trodde med all säkerhet att det bara var "vanlig" svamp. Prov togs iallafall och svaret kommer nog nästa vecka. Blir galen om det här helvetet med sanering ska börja igen!!


Kom en kull med bäbisar förra veckan, det var den danska satinhonan Ashley Amber/Molo Mak som fick sin kull. 4 yttepyttesmå ungar kom det, varav endast 2 är kvar. Inte vackar att skåda kan jag säga....en selfhona och en satinhane är det som är kvar.

Näst på tur är även den en dansk hona, Cover Girl, som är helt vidöppen, så ungarna kommer nog i morgon hoppas jag. Inte kul med födslar så här i värmen =(

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards