Mitt liv

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Ulle W - 25 juni 2008 13:26

På lördag ska vi ju på bröllop. Ska bli så roligt, och jag är asnyfiken på hur S brudklänning ser ut!!! S har fött 4 barn, och efter varje graviditet så ser hon sådär vanligt ut igen...hur gör man det? Jag har fött 3 barn och ser fortfarande ut som om jag är gravid i 4e månaden....orättvist tycker jag...


Hur som helst, bröllop nu då. Jag ska ha ett par tortryrredskap på fötterna. Skitsnygga skor men jävlars så obekväma. Jag går och går och går omkring med dom här hemma, för att få lite styrsel på dom. Har till och med tvingat dottern att klampa omkring med dom, annars blir det ingen veckopeng *mooohaaaaaaa*

Sen är det håret...ibland är det himla skönt med kort hår...men nu har jag långt hår och kan ju inte bara låta det hänga rakt ner. Ska göra såna där stora romantiska korkskruvar, sätta upp med små klämmor lite här och där, och sen tänkte jag använda mitt diadem med äkta pärlor som jag hade på mej när jag gifte mej.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards