Mitt liv

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ulle W - 3 december 2010 10:20

Dagens rubrik är Mina föräldrar...

Jag tänker inte skriva en jättelång presentation av mina föräldrar, vill inte "hänga ut" dem här på bloggen, lika lite som jag avslöjar för mycket om mina barn.


Min mamma heter Cajsa och fyllde 70 här i höstas. En mycket vacker kvinna som är mån om sitt yttre. Mamma och hennes man (som numera är avliden) bodde under 16 år i Malmö men är tillbaka i Falun ingen sedan några år. Mamma betyder oerhört mycket för mej, när det gäller att ställa upp att ta hand om mina barn när jag behöver göra annat.


Min pappa heter Ulf och fyller 72 år i februari. Han är egen företagare och arbetar ännu. Pappa är också en snygg karl (har jag hört kvinnor säga) och är mån om sin kropp och sitt mående. Han tränar regelbundet på gym, eller tar en tur med cykeln på några mil. Eller så tar han en tur med sin motorcykel.

Pappa bor tillsammans med sin sambo Carina i ett timmerhus vid Runn. De har egen strand och brygga, underbart vackert!

Pappa betyder mycket för mej, för det är han som alltid ställer upp när jag behöver hjälp med ekonomin. Har har räddat mej ur en del ekonomiska knipor och det är jag honom evigt tacksam för! Jag hoppas innerligt att jag hittar ett jobb snart, så jag kan kompensera honom...


Det var nog om mina föräldrar...over and out!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards