Mitt liv

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ulle W - 8 december 2010 18:48

Kallt som attan har det varit idag, inte skönt att vara ute, inte ens om man sätter på sej rejält med kläder...

Blev barnlös på eftermiddagen, sonen ville åka sopbil med pappa en stund, och mellandottern följde med kompis hem för att baka lussebullar och göra tillverka julklappar =)

Så jag hämtade den stora dottern efter skolan, och hon var sprudlande glad för hon hade fått VG på geografiprovet om Afrika! Det går så bra för henne i skolan just nu, när hon slipper en massa problem att tänka på... hoppas att det håller i sej även nästa termin.


Vi tog en sväng ner på stan, fikade och shoppade lite. Jag köpte ett par svarta Uggs och en varm mössa, hon fick oxå nya dojjor.


------------------------------------------------------------------------------------


Dag 8 - Ett ögonblick


Ett ögonblick är svårt att förklara tycker jag, det kan vara så mycket. Det kan vara ett ögonblick av glädje, hat, smärta, sorg, extas, frustration, tacksamhet, skuld, nöjsamhet, rädsla...allt detta kan man uppleva i just ett enda litet litet ögonblick...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards