Mitt liv

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ulle W - 14 mars 2010 09:53

Vaknat upp med en alldeles mör kropp och hjärna. Tillbringade hela dagen i går i Kungsgården på våran marsvinsutställning. Jag hade som vanligt hand om sekretariatet och det krävs att man är rätt så allert hela dagen när alla resultat ska bokföras. Hade inga egna djur att ställa och det var rätt så skönt.

Blev så glad för alla varma ord och all omtanke jag fick av mina "marsvinskollegor" Det är tydligen många av mina vänner som läser min blogg och vet vad jag går igenom. Tack alla!


Idag återstår efterarbetet till utställningen, resultat ska skickas in till olika personer osv. Men allt går så mycket lättare den här gången tack vare att allt är bokfört via datorn...så allt finns sparat och bara att printa ut eller skickas i väg. Förut fick allt skrivas för hand och det tog sin lilla tid innan allt var sammanräknat osv.


Idag strålar solen och det är nån plusgrad. Min Jennie ska åka Barnens Skidspel på Lugnet i eftermiddag, troligtvis tillsammans med ca 1500 till barn...och alla deras familjer med mormor och morfar osv...så det kommer nog bli rätt trångt där uppe! Men Jennie är laddad, jag tyckte hon skulle ladda upp med havregrynsgröt, men det tyckte inte hon...


Ja just ja, Melodifestivalen! Sämsta låten vann...jag fixar inte hennes nasala röst, och att det hela tiden låter som hon ska börja gråta när hon sjunger. Sen att hon är liten och söt tror jag inte går hem i stugorna runt om i Europa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards