Mitt liv

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Hur man avfärdar en charmör

Av Ulle W - 13 augusti 2007 14:30

Ja, jag säger då det! Man ska aldrig sluta att förvånas över hur andra människor för sej här på nätet.

Jo, det finns en site som heter Vilda Webben. Det fungerar som Lunarstorm fast för vuxna. En community där man gör sin egen lilla sida och lär känna andra människor. Eller så var det förut, för sisådär 4-5 år sen. Då var jag medlem där och lärde känna massor av ny vänner över hela landet. Det var sällan nån kille lämnade skamliga förslag, utan man pratade om ditten och datten och lärde som sagt känna varandra. Vi hade fester och träffades och hade det himla roligt tillsammans. Sen rann det där lite ut i sanden för mej, och jag avslutade mitt medlemsskap för några år sen. För nån månad sen så kom jag att tänka på den här "Vilda Webben" och funderade över om det kanske fanns kvar nån av mina gamla vänner? Jag blev medlem igen och började leta. Inte många kvar kan jag säga och jag förstår varför! Det tog inte många dar förens min inbox var överfull med mail från killar i alla åldrar som ville göra både det ena och det andra med mej! Trots att jag klart och tydligt skrivit på "min sida" att jag inte är flirtig, är bara ute efter nya vänner och att jag är lyckligt gift.


Idag fick jag bara nog, det är en kille här ifrån Falun som messat mej en del och talat om hur otroligt vacker jag är osv....*kräks* Jag har så klart tackat för komplimangerna men inte uppmuntrat till något annat. Idag fick jag följande mess:

Han, "-När vill du njuta då?"

Jag, "Njuta av vad?"

Han, "Min tunga"

Jag, "Ja gärna, tala om var du bor så kommer jag och ungarna förbi, du har väl DVD så tar jag med nån bra film som dom kan kolla på under tiden?"

Han.....inget svar.........


Så nu är mitt medlemsskap på Vilda Webben för alltid avslutat.....



 
 
Ingen bild

Anna

14 augusti 2007 20:01

Ha ha ha!

 
Ingen bild

Ingrid

14 augusti 2007 22:31

Vad bra svar!
Du är en total stjärna, Ulle! Vad besviken han måste ha blivit du.. ;)

 
Ingen bild

Vildawebbare

2 september 2007 21:24

Håller med dej och vet du vad som förstört Vilda och en del andra sajter som INTE är singelsajter? Det är just dejtinghysterin, alla singelsajter och tingdingar som i princip gör att folk tror att ALLA sajter är raggar sajter. Folk i dag tror att är man på en sajt så är det raggning som gäller, att Vilda inte är ett sånt ställe fattar en del inte för "alla andra ställen är ju så"

Alltså, de satans singelsajterna som växte fram som svampar ur jorden har förstört för oss som vill det som Vilda vill, ha ett ställe där man kan träffa nya vänner!

Eg. är det synd att sådana som du "försvinner" det är som att låta fel krets segra och ta över!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle W - 25 oktober 2012 16:58


Sov Gott våran allra vackraste GP JumJums Hilda      Lite ironiskt är det allt att hon dör den 25 oktober. Samma datum för 3 år sen fick jag min sista kull med marsvin...det börjar kännas mer och mer att mitt liv med marsvinen börjar ta slut. ...

Av Ulle W - 28 september 2012 19:59


Såg en liten annons i morgontidningen, där dom sökte tama smådjur till en långfilmsinspelning här i Falun. Jag nappade ju direkt och messade till numret som angavs, och skrev att jag hade två supertama marsvin att erbjuda. Fick ett svar att dom ville...

Av Ulle W - 24 september 2012 19:36


Har fyndat rejält idag. Vi tog en tur till Sågmyra för lite shopping. Blev 3 linnen och dessa snyggingar till mej.   299:- på Scorett        ...

Av Ulle W - 23 september 2012 16:38

Innehållsrik helg! Fredag...konkursutförsäljning på Expert. Vi grävde långt ner i våra plånböcker och fyndade en del...fast kön innan dom öppnade var lång, och kön ut för att betala var oxå lång. Sammanlagt 3 timmar tog det från det att jag ställde...

Av Ulle W - 20 september 2012 10:33

Nu tänker jag ta upp ett ämne, som gett mej lite funderingar. Det här med vaccinationer av barn.   Min äldsta dotter Johanna har nyss fyllt 16 år. Hon har endast fått sprutorna som skyddar mot polio och stelkramp. Och dom fick hon som liten. Den ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards