Mitt liv

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Ulle W - 1 oktober 2007 14:32

Fick ett lite tokigt infall när jag var på stan idag. Min optiker annonserade i fönstret med "köp ett par bågar för 995:- och få glasen på köpet." Jamen visst, nya bågar är alltid kul!

Så jag provade ut ett par rikigt snygga, gjorde undersökning och när vi var klara så sa min optiker att hon glömt bort att tala om att man fick ett par till på köpet! Vaddå, är det julafton, eller? Så det var bara att prova ut ett par till =)

Kände det som ett barn i en godisaffär..hehe..

Så, för knappt 2000:- får jag två nya skitsnygga brills *nöjd*

En liten kompensation för förra helvetesveckan.


Fick ett trevligt telefonsamtal från en marsvinsuppfödare uppe i Polar. Hon ville prata satiner, och jag blir så glad när det finns uppfödare som tar det här problemet på allvar, och tar sej tid att fråga om råd. Så lycka till M! Jag håller tummarna stenhårt för din hane, att det inte visar något tråkigt på röntgen....


Sen hörde dom av sej från den sunkiga ridskolan, jag fick en ursäkt och blev utlovad att få medlemsavgiften återbetalad...


En annan sak som jag reflekterat över, varför blir man lite lyckligare i sinnet när man har en del pengar i plånboken att kunna spendera på massa äckligt onödiga saker? Typ, ett läppglans från Max Factor för 115:-.....


Måste "rensa" lite bland marsvinen. Jag har ju tyvärr rätt så begränsat med plats i mina burar....(eller tyvärr och tyvärr, det är nog en himla tur det, för annars skulle jag nog ha alldeles för många! Det finns ju så många roliga varianter som jag skulle vilja prova på....)

Hur som helst, det blev 9 st som jag kommer lägga ut på min hemsida under till salulänken. Både vuxna avelsdjur men mest ungdjur i olika åldrar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards