Mitt liv

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Ulle W - 6 oktober 2007 10:38

Nu har jag tittat, ja mannen oxå, på Vilse i Pannkakan. Vad ska man säga? Helt underbart sjukt ju! Så otroligt opedagogiskt, om man jämför med tex Fem myror är fler än fyra elefanter.

Men ändå så underbart retro!

Bara en sån sak, mamma och pappa ska gå på promenad och då måste stackars Staffan äta upp sin jättepannkaka...vaddå? Får det stackars barnet inte äta middag med sina föräldrar? Och lämna sin 5-åring helt ensam hemma? Ja, det vara annorlunda förr, kan man ju säga...

Vi kollade en stund, och bytte sen till "Kalle och hans klätterträd" Så sött!

"-Emma, finns bara i fantasiiin men hon är fiiiin tycker Kaaalle"


Sen har vi Tårtan oxå, men den tycker jag fortfarande är himla läskig! Speciellt han den där tjocka farbrorn, som bara äter deg och fiser hela tiden! För att inte tala om när den skabbiga apan kommer!! *ryser*


Jag kom att tänka på ett annat barnprogram, som jag minns att jag gillade himla mycket, men minns banne mej inte vad det hette! Det var Gösta Ekman och Lena Söderblom, det var en massa hål med kuddar i, i golvet eller hur det nu var. "Mymlan" kan det hetat så?????


Ett annat program så var lite spejsat var "Ensam hemma åker gungstol" En tjej i en jättegungstol där golvet blev ett hav med massa läskiga fiskar...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards