Mitt liv

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Ulle W - 12 oktober 2007 16:29

nya brillor


Vad tycks? Jag tycker som är skitsnygga! Dom andra ser så gott som lika ut, lite tunnare båge och i svart...

Av Ulle W - 12 oktober 2007 12:25

Idag tänker jag inte sticka ut näsan utomhus mer än nödvändigt. Det är kallt här i Grycksbo, fast solen skiner. Men det blåser iskalla vindar så löven flyger i stora virvlar runt huset!

Mannen har tagit bilen till verkstaden, så jag tar mej iallafall ingenstans. Men det känns rätt så mysigt att inte behöva göra någonting alls hela dagen. Bara se till att jag och barnen strax får nåt att stoppa i magen...köttbullar, potatis och gräddsås blir det *slurp*

Till middag i kväll blir det kyckling. Vi äter alltid kyckling på fredagar, har gjort så i flera år!


Jo, dom ringde från glasögonaffären och mina brills är färdiga att hämta, så det skulle mannen göra på vägen hem...bild kommer således i kväll, få se vilken båge ni tycker är snyggast, den vinröda eller den svarta  ;)


Jag är fortfarande fullständigt beroende av min "Ansiktsbok"...eller ja, Facebook då...hade ingen aning om att jag faktiskt har så pass många vänner! Är uppe i 33 st nu...både folk som jag umgås med nu, men har även hittat på en och annan försvunnen klasskompis och en och annan bortkommen släkting.


Har luskammat oss igen i morse...inga fler äckelkräk!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards