Mitt liv

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Ulle W - 4 juli 2007 16:33

Kolla vilken snygg bild jag hittade, John Travolta som ung!!!

Nej, faktiskt så är det min käre fader, han är väl i åldern runt 25 här och inkallad som FN soldat i Gaza. Här på utflykt till pyramiderna i Egypten =)


Av Ulle W - 4 juli 2007 16:17

Så gott som hela dagen har det vräkt ner regn här i Grycksbo. Jag har tillbringat tiden framför datorn och spelat Sims 2 "Året Runt". Var ett tag sen så jag hade nästan glömt bort vilken familj jag spelade sist! Nu väntar jag på att mamman i familjen ska bli biten av en varg och förvandlas till varulv..har ingen aning om vad som händer då men jag är supernyfiken!

Ja, ni som spelar Sims hänger nog med, ni andra ser ut som fågelholkar kan jag tänka ;)

Min Hoya wayetti har nu 4 st stora blommande klasar, så otroligt vackra med den här mörka vinröda nyansen. Precis samma färg som jag ville ha på mina liljor i min brudbukett, men floristen var tydligen färgblind och tyckte mörkrosa var samma färg *besviken* Men vad gör man? Inte lätt att få fram nya blommor och binda en ny bukett sisådär 2 timmar innan vigseln. Men jag blev fru Wretfors och buketten var rätt fin ändå....fast den skar sej liiiiite i färgen emot mannens mörkt vinröda väst och kravatt =(

Måste se om jag inte har nån fin bild av oss! Eller har jag kanske redan lagt in nån sån för länge sen *fundilerar*


Nu ska här snart avnjutas en namnsdagstårta, maräng med grädde och krossad dajm...mums filibabba! Passar väl på att gratulera min marsvinskompis Ullis/Vänerlands oxå ifall du läser ;)


I morgon kommer gänget hem från England, där dom varit på marsvinshopping. En annan marsvinskompis (jag har en hel hög) Lena, har köpt american crested så jag måste ta en tur upp till henne i Rättvik och kika!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards