Mitt liv

Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Ulle W - 31 juli 2007 19:13

Idag är en sån där dag som jag känner att bara klappa igen hela marsvins"fabriken"....

Min fina fina goldenhona JumJums Xarinah, kopia av sin mamma Verkavikens Kristina, märkte jag var attans så hängig i morse. Typiskt toxicossymptom. Klämmer lite på hennes mage och känner tydligt 3 bäbisar, skulle gissa på runt 8 veckor, men inte tillstymmelse till några fosterrörelser. Håller händerna kupade runt hennes mage i säkert 10 minuter och försöker få lite respons från ungarna där inne, men icke =(

Så troligtvis är dom döda. Har försökt att fjäska nåt alldeles otroligt för min veterinär idag, för att få cortison utskrivet utan att behöva åka in med henne, men se det vägrar hon göra *suck* Försökt att förklara både en och 15 ggr att om jag släpar iväg henne så dör hon säkerligen av stressen i samband med transporten. Denna hona har aldrig transporterats förut så det är ju inte direkt lämpligt att göra den debuten när hon är sjuk!

Så nu vet jag inte hur jag ska göra!

Nån som händelsevis har en skvätt cortison avsett för detta ändamålet hemma????

Av Ulle W - 31 juli 2007 19:04

Om du har missat denna serie totalt så rekommenderar jag den varmt! Kommer gå som repris nu 6 tisdagar kl 19.30 på tvåan. Är nog en av dom mest underbart sjukaste humorserien jag någonsin skådat! Jag bara älskar den!!!

Alla rollerna spelas av endast 2 helt galna och superfula killar. Men dom är såååå duktiga =)

Så missa INTE!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards