Mitt liv

Alla inlägg den 1 december 2007

Av Ulle W - 1 december 2007 22:38

Alla kände igen mej, trots den ryska brytningen.....

Men det var många av det motsatta könet som var väääääääldigt intresserade av mitt decoltage ;)


Av Ulle W - 1 december 2007 10:26

Här bara vräker snön ner, och det är blåsigt värre...så just nu snöar det på tvären utanför fönstret.

Tänkte packa ner ungarna (som mår mkt bättre idag) i pulkan och ta en promenad bort till julmarknaden...men tror jag skippar det faktiskt =(

Förra året missade vi oxå julmarknaden, då var det plusgrader och regnet vräkte ner istället. Då var ju Daniel nyfödd, så vi stannade hemma då med.


Ikväll blir det i allafall festligheter. Jag och mannen ska på julfest med hela hans jobb, Falu Energi & Vatten. 3 rätters middag med underhållning bjuds det på =)

Jag har köpt mej en ny festblåsa som jag ska pressa in mej i. Men med hjälp av en korsett och såna där "hållainochlyftauppmagenochrumpan" strumpbyxor så ser jag riktigt slimmad ut!

Tänkte även "truddilutta" håret för en gångs skull....ja, locka till det med hjälp av papiljotter alltså. Få se om jag kan fixa fram en tjusig bild när jag är färdig med allt ;)

Lämnar även brillsen hemma och stoppar i linserna...då kommer alla mannens jobbarkompisar tro att han skaffat sej en ny fru *fniss*

Kan ju gå omkring hela kvällen och hälsa på alla med en rysk accent, eller nåt...hehe...kan ju bli hur roligt som helst!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards