Mitt liv

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Ulle W - 23 december 2007 11:55

Här är våran gran...


Av Ulle W - 23 december 2007 11:38

Oj oj, i morrn smäller det!

Här har pysslat och grejats och donats så det mesta ska bli så mysigt som möjligt i morgon.

Städade och gjorde julfint åt alla djuren igår kväll, han till och med att rycka lite strån på dom pälsbollar som ska med till Sollentuna.


Vi "tjuvklädde" granen redan i fredags, detta pga av en hysteriskt skrikande 4 åring som absolut inte kunde vänta till kvällen före julafton med att göra den fin *suck*

Ett tips, ha ALDRIG ALDRIG ALDRIG med er en klåfingrig 1 åring när ni ska klä granen! Risk finns att man får ett absolut hysteriskt psykbryt på en sån isåfall! Speciellt när denne 1åring plockar bort allt man redan hängt upp i granen, och glatt vinglar omkring med dyrbara glaskulor som mamma ärv av sin farmor. Hur som helst är granen klädd, och den blev himla fin. Men det mesta som är ömtåligt hänger väldigt högt upp kan jag säga!


Alla paket är inslagna, nu återstår bara griljering av skinkan och lite sista minutenstädning av huset. Sen kan julefriden infinna sej i det Wretforska huset =)


Nu ska vi in till stan en sväng, och önska god jul till mannens farmor. Det är få förunnat att vid 41 års ålder fortfarande ha sin farmor i livet.

Själv har jag ingen av mina "förfäder" kvar i livet, den sista som lämnade in var min farmor, som dog 4 dagar innan min äldsta dotter Johanna föddes...


Föresten, om en vecka fyller jag år....en sån där läskig siffra med en 0a på slutet.....nej, jag har inte krisat ännu, faktiskt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards