Mitt liv

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Ulle W - 30 december 2007 20:28

Här följer så mina nyårslöften...


*Jag tänker inte börja röka eller snusa.

*Jag tänker dricka jättemycket vin och Martini Bianco.

*Jag tänker äta skräpmat MINST en gång i veckan.

*Jag tänker inte motionera mer än att ställa mej på Orbitreken nån dag i vecka.

*Jag tänker äta jättemycket choklad.

*Jag tänker varje dag tycka att jag är supersexig och jättesnygg, absolut inte överviktig och oattraktiv.

*Jag tänker inte ringa till mina vänner varje dag, dom finns nog kvar ändå.

*Jag tänker ha värsta PMSbesvären varje månad, med tillhörande skithumör.

*Jag tänker köpa massor av onödiga saker som jag egentligen inte behöver.


Av Ulle W - 30 december 2007 20:22

En helmysig dag har det varit!  När mannen kom hem så hade han hela famnen full med presenter *älska mest*

En Orbitrek, träningsmaskin (som jag önskat mej jättelänge) en stor buket med blommor, och ett Play Station 2 Sing Star!!!

Så nu har vi sjungit så rösten är nästan borta =)

 Av äldsta dottern fick jag lila nagelack, ögonskugga och en parfym *älska där med*

Sen var det dax för släkten.....av pappa har jag ju redan fått present, han bjöd ju mej och mannen på kryssning i lyxhytt till Åland för några helger sen...av mamma fick jag en SPAbehandling samt ett himla roligt kollage som hon klistat och knåpat ihop, med massor av foton från det att jag låg i magen tills idag...superkul!


Så nu är jag jättefirad, framför allt av alla mina marsvinsvänner som grattat på alla möjliga sätt! Puss på er =)

Av Ulle W - 30 december 2007 06:37

Jag hurrar för mej själv idag, 40 år...ja jäsingen!


Om nån har vägarna förbi Grycksbo så är det tårta kl 16 =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards