Mitt liv

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Ulle W - 2 maj 2008 19:24

Har inte fött så många kullar här under vinter/våren, speciellt inte några goldens. Men dessa två killar är 5 veckor i morgon, och båda blir kvar här. Himla fina är dom, visserligen från samma kull, men sparar båda ändå.

Först har vi selfen JumJums Yacob


Sen har vi cresten JumJums Yohannes, som ser lite grym ut tycker jag...


Av Ulle W - 2 maj 2008 19:20

När man ställer ut marsvin i uppfödargrupp, gäller det att gruppen ska bestå av så lika djur som möjligt. Samtliga som ingår ska så klart även vara så nära standarden som möjligt.

Får jag här presentera min uppfödargrupp, som jag funderar på att ta med till SM i sommar.

Det är från höger mamma SCh JumJums Grace, och hennes barn SCh JumJums Jabba Dabba Doo och SCh JumJums Jaguar...likheten och jämnheten tycker jag att jag fått till rätt bra *stolt*



Av Ulle W - 2 maj 2008 19:12

Vi har ju på den ena tvn, en sån där digitalbox från Telia. Och nu under Valborgshelgen kan man kolla på film via den för halva priset. Igår kollade vi på en himla mysko en, men bra på samma gång..."1408" hette den...lite lagomt övernaturligt sådär.

Idag kollade jag på en svensk film...riktigt riktigt obehaglig tycker jag. Tårarna föll flera ggr under filmens gång. "Säg att du älskar mig" hette den..handlar om en tjej som blir brutalt våldtagen av två killar....fy säger jag då bara!! Tyvärr är det så här som verkligheten ser ut idag, i Sverige...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards