Mitt liv

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Ulle W - 30 maj 2008 20:27

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2580942.ab


Tycker teckningen visar en exakt kopia av han Kalle i filmen "Kalles klätterträd"....jag visste det hela tiden, han ÄR elak...speciellt med en sån morfar som bara gillar att ligga under trädet och läsa tidningen och äta wienerbröd!


http://www.youtube.com/watch?v=baB8oBAoqcg

Av Ulle W - 30 maj 2008 19:32

Följetongen om Zoey´s böld under hakan är inte avslutad ännu. Själva bölden är borta, men någonting annat "växer" där inne! Jag märkte det för ca 2 veckor sen, att själva såret inte ville gå ihop. Inget var eller annat klet, bara lite rent blod kom det ut, men, någonting fanns där innanför och stack ut en liten bit utanför huden. Vid första anblicken såg det ut som en del av skelettet, men käken osv kändes helt intakt på Zoey och hon hade inte ont på något sätt. Jag tog en liten tång och knippsade av den där "delen" som stack ut, utan problem. Allt har sett bra ut tills idag, när jag än en gång såg att lika mycket stack ut igen! Vid en noggrannare kontoll i hennes mun upptäcker jag att hon har bara en tand i underkäken....så nu är jag helt övertygad om att det är den andra tanden...som växer åt fel håll!!!!

Det här är då något jag aldrig varit med om förut, någon annan som sett något dyligt?

Nu till min fråga, där jag behöver råd, vad skall jag göra? Zoey äter som hon ska, hon är i perfekt kondition, och har absolut inte ont av det här...operation är helt uteslutet, det utsätter jag henne inte för!

MEN! Det är ju inte direkt hälsosamt för henne att ha ett öppet sår (om än rätt så litet) under hakan, och att jag ska behöva klippa den här "tanden" varje vecka....men jag vill verkligen inte förlora denna hona, har hittills kosta på henne en hiskeligt massa pengar, för vill så gärna få en kull efter henne, för hon är otroligt vacker!....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards