Mitt liv

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Ulle W - 24 maj 2008 19:49

En rapport om dagens utställning i Kungsgården.

En attan så trevlig dag blev det, rätt så många strykningar, men alldeles lagom med folk. Allt flöt på gallant och jag tror de flesta utställare var rätt så nöjda med dagen.


Mina resultat blev så här, endast två hanar ställde jag i ras

Golden Gate Mickey Max, REG crestad, fick goda vitsord från domaren, som gillade hans stora och stadiga kropp, men rackade ner lite på hans crest, som är lite ostyrigt och vid...men fick full pott på färg och päls och det är huvudsaken! Han fick sitt första cert iallafall =)

Golden Gate Molo Mak, self DEG, tyckte domaren var alldeles för stor! Men annars full pott, så där blev det inte något cert idag.


Barnen hade 4 pettar med som 2 fick 89p en 88p och den sista ställdes inte ut efter att ha tagit sej två flygturer rätt i golvet. (Om Mia läser det här så kan jag meddela att tänderna sitter kvar...och jag är INTE arg)


Och så är jag så glad för att allra sötaste goaste pussmarsvinet Rospiggens Tändsticka tog sitt sista cert idag, så nu är han champion!! *pussa pussa* Grattis Annsofie!


Nu har jag klurat ut vilka som ska få följa med till SM, blir ett stort gäng, men jag har semester innan där så jag hinner trimma i solstolen =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards