Mitt liv

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Ulle W - 7 maj 2008 18:44

Här har det varit hårdträning i dagarna två! Har gett mej sjutton på att jag ska komma i klänningen stl 40 till bröllopet vi ska på i slutet av juni! Än så länge stramar det lite sådär oklädsamt över ryggen (läs valkar sej) och magen är sådär fluffig. Men jag ska klara det!

I måndag blev det ett jympapass på Friskis & Svettis, extra jobbigt blev det för luftkonditioneringen hade gett upp så det var sisådär 35 grader varmt i lokalen. Första gången i hela mitt liv som jag blivit så svettig att det rann tom om armarna!

I går blev det ett spinningpass på en timme, så attans kul men ack så ont det gör i rumpestumpen idag *ajaj*.

Vila idag, och ett spinningpass i morgon tänkte jag. Sen blir det lugna puckar fredag och lördag, då jag och Johanna åker till Sundsvall för hennes audition till Wild Kids. Lova att ni håller tummarna för henne!!!

Jag hoppas vi hinner hem på lördagkväll så vi kan kolla in finalen i körslaget..Hejar ju så klart på Sveriges bästa hårdrockssångare, Joakim Cans *snyggve* (När jag och mannen gifte oss spelade vi Hammerfall i kyrkan)


Alla anmälningar till Kungsgården har ramlat in, blir en lagom stor utställning kan jag nämna.

Några av tanterna börjar bli runda om sina bäbismagar, spännande!

Äntligen börjar allt det gröna i naturen spira även i Grycksbo, så två dagar i rad har pälsbollarna bjudits på kirskål/maskrosor...till allas enorma glädje!

En annan mat som dom gillar skarpt är kruskakli, vanligt sådan som jag har köpt på ICA, mycket uppskattat det oxå.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards