Mitt liv

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Ulle W - 17 maj 2008 21:34

Råkade läsa följande utmaning, så jag svarar väl snällt då ;) Tydligen funkar det så, att så fort man läser detta så måste man anta utmaningen, och svara!


DIG:

1. Hur lång är du ? 170 cm, alldeles lagom

2. Vad vill du bli när du bli stor? Minns faktiskt inte??

3. Vad pluggar du ? Nada. Har nog pluggat färdigt i mit liv.

4. Har du långt hår ? Japp

5. Vilken hårfärg har du ? Mörkbrunt. Har under många år färgat det kolsvart, men har nu "tonat ner" det lite...

6. Sminkar du dig ? Nej, är himla glad när jag slipper..

7. Har du haft sex senaste månaden? Yes.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart/lila bh och vita trosor

9. Har du kysst någon idag ? Kysst? nja, mera pussat.


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej, skilde sej när jag var 12. Fick en ponny som tröst....

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Utan att tveka säger jag pappa.

3. Hur många syskon har du ? En halvbror som är 5 år äldre.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Vi hörs"

5. Hur många ställen har du bott på? Ett tiotal kanske? Inte alltid i Falun, har varit runt i landet och jobbat med hästar...

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Utan att tveka, min bror!

7. Vilken familjemedlem är snällast? Min man.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Är ärligt talat glad att jag slipper hitta på nåt....


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Var nog för två veckor sen..

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ingen aning.

3. Har du kysst nån kompis ? Japp.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Japp.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Ulrika.

6. Vem känner dig bäst? Troligen Stina.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Självklart!

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Jadå.

2. Klä dig annorlunda ? hehe, har ju klätt mej annorlunda sen jag var 15.

3. Vara dig själv ? Alltid! Skulle aldrig kunna försöka vara på något annat sätt, än mej själv!

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Gillar jag inte nuförtiden...har en väldigt oklädsam fluffmage.

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Varje dag ;)

6. Pierca dig ? Har varit piercad i näsan, fick lov att ta bort den när jag började jobba med det jag jobbar med idag.

7. Ha sex på offentlig plats ? Kanske inte nu när man är mer vuxen och förståndig;)

8. Vara omogen ? haha, händer nog dagligen!.

9. Äta småkryp ? Nej, fy fan va äckligt!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Tuggar ofta tuggummi, senast idag.

2. När var du på semester senast ? Samos 2001, alldeles själv!

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Nu måste jag tänka...röd och vit tror jag?

4. Är ditt hår tråkigt ? Tycker det är tråkigt på det viset att det börjar komma alldeles för många gråa hår.

5. Vem såg dig naken senast ? Min man, när jag klev upp ur sängen i morse.

6. Hur ofta duschar du? Varje dag om det finns möjlighet.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Framåt tolv kan jag tänka...

Av Ulle W - 17 maj 2008 10:29

Fy satan vilket väder det är här i Grycksbo! Snöblandat regn vräker ner och det är inte mer än +2 grader och blåst....snacka om kontraster. Förra lördagen sprang ungarna omkring nakna här i trädgården för det var så hiskeligt varmt...blir nog en dag inne i värmen hos marsvinen tror jag...eller kanske man skulle ta och städa lite här på övervåningen? För utomhus vill jag då inte vara!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards