Mitt liv

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Ulle W - 18 maj 2008 20:37

Känns som en evighet sen jag skrev nåt om djuren...jodå dom mår prima! 

Alla djuren har varit helt symptomfria från ringormen i 4 veckor nu. Jag Virconar fortfarande varje gång jag städar, senast idag, så näsan rinner och huvudet värker...starka grejor det där!


Cover Girl är näst på tur att få bebblor, rund och go om magen, gissar på 3 st. Bonneville är inte lika rund om magen, men dräktig, lika så med Chanelle.

Allt är iallafall färdigt inför utställningen nästa helg, bara katalogen kvar att kopiera, sen så! Blir en rätt så liten utställning med lagomt antal anmälda. Tur det eftersom det är schlagerfinalen på kvällen.


Vilka har jag anmält till Kungsgården då?

JumJums Ullrik, superful juniorrex, men han får följa med för han ska vidare till Luneas/Pannacotta och göra söta pettisar =)

Golden Gate Molo Mak, self DE goldenhane som har ett cert.

Golden Gate Mickey Max, eng crest RE goldenhane, som är stor som ett hus! Lite cuyvarning där måste jag säga...men toksnygg!

Hade velat ta med JumJums Kaprifolia, self PE goldenhona, men hon har inte riktigt hämtat sej i kondition efter sin kull med 4 ungar...samt att en av hennes ungar visst gillat smaken av päls väldigt mycket...så hon ser ut som om man gått fram med en sån där nästrimmer lite här och var på hela kroppen!


Sen har ungarna med sej ett gäng pethonor

Johanna ställer ut

Dragons PartyPingla

Mimmi

Vibys Wilma


Jennie ställer ut

JumJums Ella

JumJums Roseville

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards