Mitt liv

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Ulle W - 11 maj 2008 08:49

Nu är ni allt nyfikna, hur det gick för Johanna på hennes audition till Wild Kids ;)

Jo, efter mycket om och men kom vi upp till Sundsvall i fredagskväll (kokande bil) och installerade oss på Scandic Hotel mitt inne i stan. Vi tog en promenad runt i den otroligt vackra innerstaden, och hittade på Hotel Knaust som vi skulle vara på för själva auditionen.

Köpte lite godis och fläkte så ut oss i sängen och kollade tv. Jag somnade först kan jag säga...


Lördagen...vet ni vad jag uppskattar mest med att bo på hotell??? Att kunna stå i duschen längre än 3 minuter och varmvattnet fortfarande forsar ner!! Nåt sånt få man sällan uppleva när man är en stor familj som gärna vill duscha allihop på morgonen...Så jag duschade i säkert 6 minuter och bara njöt! Dottern stannade inne i 10 minuter....sen var det dax för hotellfrukosten. Vi åt och vi åt och vi åt lite till...av det mesta. Var fortfarande mätta när vi kom hem mitt på dagen.


Sen var det dax, iväg till vackra Hotel Knaust, där vi fick en stund över att betrakta allt det vackra, innan Wild Kids teamet hälsade oss och alla andra barn och föräldrar välkomna. En i teamet (som jag inte kommer ihåg namnet på, men han är lång och smal och brukar leda Lilla Aktuellt) berättade att det är nästan 8000 barn som sökt, och att nu har de plockat ut 500 som får göra den här auditionen på olika platser i landet. Dessa 500 ska reduceras till 100 och slutligen till 20 st.

Johanna blev först fotograferad och sen blev hon intervjuad en stund. Vi fick sen ett låååååååååångt formulär med massor av frågor att svara på. Samtidigt som vi satt och skrev så gick en kameraman runt och filmade, så vi är säkert med på film lite här och där!

Sen var vi klara, och kl var bara strax efter 10..så vi rullade in gården hemma vid tvåtiden...skönt!

Nu får Johanna vänta några veckor på besked, har hon inte hört något innan den 31 maj så kommer hon inte med.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards