Mitt liv

Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Ulle W - 4 februari 2007 22:02

Förstå, tvättstugan är TOM...helt otroligt! Den stackars Whirlpolen har gått varm i helgen...maskin efter maskin har tvättats ren och hängts upp på allt som går att hänga tvätt på. Så för förta gången på flera månader har jag kommit ikapp tvättberget. Att det i morgon väntar ett enormt berg att stryka har jag förträngt för tillfället. Springer som en tok ut och in i marsvinsrummet och kikar om där kommit bäbisar, men icke sa nicke! Honan kniper för full kraft. Har fått nån mysko sjukdom i lungorna, hostar som om jag rökt en sisådär 40 paket cigg utan filter...rösten låter som om jag varit på jordens värsta hårdrockskonsert och sjungit stämbanden av mej (om det ändå var så roligt)...undrar just om man kan få KOL i efterhand, om det kan ligga latent lixom? Slutade ju röka för ganska precis 4 år sen. Kanske har jag nu gjort något dumt i livet, som gör att KOLet poppar upp *fundilerar*Jennie är oxå sjuk, hon hostar hon med, men det låter som en vanlig barnhosta..åsså har hon feber. Hon som skulle inviga sina nya skridskor idag..men det gick ju inte så hon har gått omkring med dom inne istället.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards