Mitt liv

Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Ulle W - 15 februari 2007 16:13

Har varit på akuten hela dagen idag. Efter min vurpa i måndags så har jag fått ondare och ondare i min skalle, så jag tyckte det var bästa att åka in och kolla. Fick göra en massa neuroligiska tester, typ följa pennan med blicken, kolla reflexer osv osv...tills doktorn sa att det skulle göras en hjärnröntgen, eller datortomografi som det heter på doktorspråk.Jag som är en slav under serien Cityakuten, såg scenen framför mej när jag skulle rullas in i en sån där jätteväsande röntgenapparat och så skulle jag få klaustrofobi och bli aprädd! Men, det var ingen stor apparat, bara en liten en som jag fick sticka in huvudet i. Det surrade och grejade i ungefär 5 minuter så var det klart!Ingen blödning på hjärnan så jag blev hemskickad med vila som ordination...å det är ju _jäääättelätt_ med en liten tremånadersbäbis och en överaktiv 3 åring som vill åka skridskor hela tiden!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards