Mitt liv

Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Ulle W - 12 februari 2007 19:18

Jag är skadad. Så in i helsike skadad oxå. Skulle ge marsvinen mat och för att nå burarna längst upp så har jag en pall att kliva på. Jag kliver upp, kliver snett(kan nämnas att jag har träskor på mej, detta skodon sänt from Hell) faller handlöst och foten viker sej under mej. Hela min tyngd (72 kg) hamnar på min fot som är vikt inåt i 90 grader. Så nu är foten inlindad i ett tjusigt bandage. Kan stödja på den och ta mej fram hjälpligt....men ont gör det!Nu åker helvetes skodonen i soptunnan...å på åker fotriktiga Eccodojjor (lite tantvarning, men what the heck)

Av Ulle W - 12 februari 2007 15:51

Så här glad är våran Daniel för det mesta =)

Av Ulle W - 12 februari 2007 15:07

coolt..jag har haft 18 unika besökare idag..utan att ha skrivit nåt än =)

Av Ulle W - 12 februari 2007 15:01

fastnade framför tv igår kväll, en film med Jennifer "idealrumpan" Lopez *läspar ordentligt på sista stavelsen så det ska låta riktigt spanskt*En film som var _väldigt_förutsägbar om man säger så! Men den var rätt så schysst ändå tycker jag...rätt så stora kontraster mot äckelsnuskfilmen jag såg i fredags *pekar nedåt*Sen måste jag erkänna...jag är besatt! Har varit det ett tag nu men vågar inte erkänna...jag är besatt av att spela spel på internet! Såna där små söta otroligt simpla spel tycker jag är jätteskoj...inget skjuta med blod eller nåt sånt, utan Mahjong tex är kul =)Sen har vi Zuma...oxå kul...Annars när jag får en stund över så brukar jag spela The Sims 2...djurliv så klart!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards