Mitt liv

Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Ulle W - 14 februari 2007 10:22

Vi fick såna där små hjärtchokladaskar, hela familjen, av min ömma moder...oj va synd att Jennie inte tyckte dom var nå goda!!! Har tryckt i mej min ask...ska snart fortsätta med Jennies...Choklad ÄR nyttigt, det är jag fullständigt övertygad om...för nu är jag helt plötsligt jätteglad och pigg ;)

Av Ulle W - 14 februari 2007 10:14

Var ju till BVC med lillprinsen i går. Då frågas det ju en massa om hur det går med amning, bajsning, kissning och sömn....just den där frågan om sömn var jag lite nervös för att den skulle komma upp...tänkte att nu tar dom ungarna ifrån oss och vi blir klassade som värsta revolterande hippieföräldrarna!!! Till saken hör att jag, har alltid låtit mina barn sova på magen från att dom tagit sitt första andetag...detta av den enkla anledningen att dom verkligen HATAT att ligga på rygg!! Däremot om man lagt dom på magen så har dom somnat på 2 röda. Enda gången dom INTE sover på mage är i vagnen...Nu kom alltså frågan från BVCsköterksan, -"Ja, hur går det med sömnen, sover han på rygg?" Jag skruvade lite på mej och svarade helt ärligt att så inte var fallet.Då svarar sköterksan...-"Jamen huvudsaken är att han sover som han ska, och att ni inte packar in honom i för varma kläder"Tjoho!!! Jag får behålla mina ungar =)En stor tyngd föll från mina axlar....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards