Mitt liv

Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Ulle W - 13 februari 2007 14:10

Daniel har fått spruta i benet, vaccination mot kikhosta osv...men han tog det som en man, inte en min gjorde han! Än så länge är han glad och som vanligt, får väl se om det blir lite feber till kvällen.

Av Ulle W - 13 februari 2007 09:33

Trodde inte jag skulle vara det efter gårdagens bravader. Tror jag slog i skallen oxå, för jag mådde och mår fortfarande urmysko...yr, ont i huvudet samt mår illa...får ta det lugnt idag. Foten är bättre än jag trodde, kan stödja på den hjälpligt och ta några steg utan att börja störtgråta av smärta. Träskorna har åkt i soptunnan kan nämnas...någon sådan styggelse kommer aldrig i min ägo någonsin. Om någon mot förmodan skulle se mej i ett par träskor, så påminn mej vänligt men bestämt att jag inte är skapt för att vandra fram i sådana!Ta det lugnt föresten, jag ska ju till BVC med Daniel och ta spruta. Måste klura ut vilka skor jag kan tänkas få på min lindade fot. Undrar just om jag kan få in foten i träskorna...NEJ!!! Bara skojja =) Never again!Får bli ett par gamla Birkenstock tror jag....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards