Mitt liv

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Ulle W - 1 september 2007 19:34

Har ägnat kvällen åt att surfa runt och letat efter en ny avelshane. Är i desperat behov av en DE goldenhane, som helts inte är satinbärare. Verkar helt omöjligt att få tag på =(

Hittade en uppfödare i Danmark, som har två superfina småkillar till salu, men då är så klart en av deras föräldrar satin...*dubbelsuck*


Av Ulle W - 1 september 2007 07:08

Solen strålar från en klartblå himmel. Var just ut och hämtade tidningen och kunde konstatera att överallt var det is och frost, minusgrader med andra ord =(

Så idag får jag ta och kasta bort mina kära uteväxter som således frysit ihjäl i natt....1 september...är det inte lite väl tidigt?

Jag minns en september för några år sen, tror det var -02 närmare bestämt. Då badade jag och dottern sista gången den 9 september, i sjön! Lite kontraster sådär....


Känner mej mirakulöst bättre i förkylningen idag, vet inte om det var whiskeyn igår som hjälpte? Tror minsann att jag har lite lukt och smak idag, så jag kan nog iallafall märka när Daniel gör det där "stora" ;)


Måste ner på stan och hitta födelsedagspresent, Jennie ska på "prinsesskalas" hos sin kompis i morgon =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards