Mitt liv

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Ulle W - 7 september 2007 18:31

Nu är dom sista djuren badade och fönade torra, luktar gott om hela kroppen och klorna är klippta. Allt är packat och klart inför utställningen i Valbo i morgon. Det är ju jag som är kommisarie, men konstigt nog är jag fullkomligt lugn och harmonisk! Känner att allt är under kontroll och allt ska bara bli såååå kul! Kul framförallt för att det är rätt så lite djur anmälda, och således inte så jättemånga utställare, vilket ger en massa mer tid åt att prata en massa skit med goa och trevliga marsvinsvänner =)


Tror att min senaste otur på avelsfronten börjat vända nu. Ser fram emot en härligt höst med ny avelsdjur och en helt ny uppsättning utställningsdjur.

Blev så glad idag, fick erbjudande att köpa en chokladhona av en vän. Denna hona är efter en chokladhona från mej, som i sin tur är kullsyster med min numera hädangågna vackra chokladdalmishane Easy Rider. Så henne kunde jag ju inte tacka nej till! Så ytterligare en till mitt lilla lilla chokladprojekt =)


Vidare har jag efter en massa funderingar bestämt mej för att sälja vackra satinhonan Fairline. Jag vill ju inte avla satiner, och ha ett marsvin bara för att ställa ut vill jag inte ha...så nu är hon till salu iallafall.


Håll en tumme eller två,  för att allt går som på räls i morgon!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards