Mitt liv

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Ulle W - 25 september 2007 19:04

Jag är innerligt trött på alla dessa dödskallar på allt och alla! Det går nästan inte att köpa ett barnplagg utan en dödskalle på. Tom rosa klänningar till småflickor har dödskallar?

I början tyckte jag det var lite häftigt, köpte faktiskt en filt åt Daniel med riktigt läskiga dödskallar på. Det var häftigt eftersom min familj är en hårdrocksfamilj, och dödskallar har ju alltid varit ett sorts attribut för just hårdrock.

Men, nu tycker jag det börjar gå till överdrift....det är inte häftigt längre =(

Av Ulle W - 25 september 2007 19:01

Idag kom första julkatalogen i brevlådan. Julgardiner, juldukar, julljusstakar osv osv....känns vääääldigt avlägset men det är ju bara 3 månader kvar!

Usch, bävar för julklappshandlingen....varenda år intalar jag mej själv att jag ska börja i tid..men varje år blir det panikhandling dagarna före *suck*

Av Ulle W - 25 september 2007 11:19

Jag och dottern shoppat ridkläder, så nu blir det rida av! Det blev ett par nya ridbrallor åt mej (kan inte förstå att mina gamla krypt så otroligt mycket sen jag använde dom för 7 år sen?) och en ny ridhjälm.

 Åt dottern blev det ridbrallor, skor och shortchaps...ridhjälm får hon vänta med, fanns ingen för tillfället i hennes storlek.

Attan va kul det ska bli!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards